Videó: A Dal 2017 - EuroFaktor Top 30

Az Eurovíziós közösség számos tagja összeállít ehhez hasonló videót nemzeti dalválogatók mezőnyeiből és ezt a példás rajongói magatartást én is követem, amióta csak létezik A Dal. Nálam ez a gyakorlat eddig úgy nézett ki, hogy csináltam egy "before event" top 30-as videót, mielőtt elindult volna a műsor, majd összeraktam egy "after event" videót a döntő után. Idén ezek elmaradtak, az év elején technikai okok miatt (befüstölt az akkori laptopom) a before videóról kellett letennem, az after videót pedig szintén elvetettem és helyette most tettem közzé A Dal toplistámat. Ennek annyi az oka, hogy most, a döntő előtt még sokkal aktuálisabb kedvencekről beszélni, megtudhatjátok, hogy tőlem kire mennek majd a szavazatok, meg amúgy is, minek várnék még másfél hetet, ha a döntő előtt már régen felállt a sorrend a fejemben.